söndag, januari 6

Vad gör du en Söndagkväll?


Efter en minst sagt lugn Söndag, är jag ganska laddad inför en ny vecka på jobbet!!
Rean fortsätter och nya fräscha varor dyker upp i butiken!!
Ledig på tisdag, vilket innebär storhandling.
Det är så härligt att titta in i kylskåpet och kunna välja och vraka av godsaker..
Ska fortsätta med våra recept som är både goda och nyttiga..
Favoriten är Pastarullar med Philiadelphiaost och Spenat..
Bjöd syrran på det när de va har i Gbg och VEGANMAT är nog godare än de trodde..hahah!

I morgon kommer Svärföräldrarna hem från Madeira..Vilket betyder En hund mindre..
Jesus Christ, det är inte lätt med 2 tokar till jyckar. Prommisarna på morgnarna har varit riktigt skrattretande och jag har varit på vippen att lämna bort den ena till vargarna. Självklart inte vår egen:-) haha!
Nä, det är inte fel på hundarna men man blir smått galen av att ha 2 hundar, en sjuk sambo, ett jobb att sköta, stökigt hemma och slutat röka samtidigt..jag är glad att alla lever!!!

Inte för att klaga alltså...;-)
Iallfall, så är jag glad och harmonisk denna Söndag, inget kan störa mig nu!!
Tjo ho, nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa upp i soffan med lite Vaniljte...
Vad gör du en söndagkväll??

1 kommentar:

Sus sa...

Hallo sister!

Jag hörde av någon annan bloggkompis att det snöat där nere! Tråkigt att det töade bort för de stackars barnen! Hehehehe... det töar bort även här i dag och nu ser man återigen gräsmattan på vissa ställen! ;o)

Härligt att du slutat röka!
/Sus