måndag, januari 7

Another Day In Paradise..











Ah, en ny vecka!!!!
Så här såg dt ut i Göteborg i går förmiddag!!!
Tyvärr, har allt regnat bort idag...
Man trodde nästan att det skulle bli en vit vinter men...
Alla barnfamiljer i området tog fram pulkan och var som tokiga där ute;-)
Själv svor jag över att det blev väldigt halt och att jag hade en hund i vardera hand som drog utav bara h-e..
Men OM jag hade haft barn, då hade även jag varit i backen!!!

Nu ska jag på med stövlarna och ta mig till jobbet..
Another day in Paradise!!!

4 kommentarer:

Ida sa...

Å regnar det...är det din utsikt på bilderna. I så fall, helt ok...

Här är snön kvar fast den får gärna fösvinna för min del...

Ida sa...

Nu har jag läst lite bakåt i bloggen, visste ju ine ens att du hade blogg. Vad duktig du är! En blogg helt i min smak, lite blandat och alldeles lagom. Nu ska jag kolla in www.miasonline.se. Känner på mig att det är något för mig...

Sus sa...

Kul att se ut genom ditt fönster eller är det kanske tagit från balkongen!

Du syrran är det något bra som går på Rondo nu? Peppe och jag funderar på en egen helg igen!

Kram Sus

Malin sa...

IDA:
Javisst, bloggandet är som en drog.. och det är alltid kul att läsa bloggar av människor man har ett ansikte på! ;-)
MiasOnline, jag bara älskar..
Om du inte har Cult design sen tidigare, du kommer bli fast!!!
De har ju otroligt fiffiga saker!

Sus:
Fotot är från vårt fönster..fint va?
Rondo..hm.. Måste kollas upp, det hör jag det!