onsdag, januari 16

Jag äter väl ett ägg i stället...


Lägenheten har sett bättre dagar men jag orkar inte ta tag i skiten..
Bättre med lite skit i hörnen, än ett rent helvete.. var det nån som skrev till mig när jag hade en näradödenupplevelse här i hemmet!! Å så sant så sant..
Men vad gör man en dag när man är ledig?
Alla mina vänner jobbar, ingen fika på stan med andra ord..
Fönstershopping var min tanke för dagen men vem klarar det lixom?
Penningpungen är nära på tom så jag har en mkt strikt budget tills lönen kommer..vi ska ju eventuellt resa..MÅSTE lägga undan pengar varje månad..
Egentligen vill jag vara lite ansvarslös och sätta sprätt på allt jag har kvar, det är ju inte svårt när så mkt nytt dyker upp i butikerna..

Det vill jag ha...å det..det med kanske..hmm.. å DET..

Ska äta ett ägg och se om jag kan tänka på nåt annat...

Go morgon på er!!

Foto: Allergi.nu

1 kommentar:

Sus sa...

Godmorgon

Ja visst var det kul med bilderna?
Ja jag skall spara håret nu, jag är så jävla trött på denna frisyr att jag tror jag spyr... Hehehehe

Jag passar ju i långt så nu eller aldrig, skall avboka min klippning i början av feb.

Kramen
Sytra din!