onsdag, mars 5

Ynka 15:- för ett silverfat..




Med Maroon5 i lurarna gick jag till Backaplan en sväng.
Tanken var att röra på sidfläsket och kanske hitta nåt skoj på Myrornas..
Oj, jag fick huvudvärk efter 3 minuter. Dels för att det luktade lite extra unket och dels för att belysningen var usel.
Jag kisade som en gammal tant bland alla rosa klänningar..
Såg en hel del fina möbler som med lite vit färg hade livat upp det tråkigaste rum. Dock bor vi ju in liten 2:a med öppen planlösning, vilket gör aaaaallt sååå mkt svårare.
Letade bland skorna och fann ett par mkt försmå pumps..
Letade bland bälten och fann ascoola grejer men kom inte på ett enda plagg att matcha med här hemma..
Kikade bland böckerna, vilket var ett stort skämt!! Orka leta..
Hittade då in på porslinavdelningen och fick se ett fint silverfat..
15:- och jag fick med mig nåt hem..;-)
Tror minsann att min mamma äger ett liknande..min mormor med säkert...hmm..

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte dumt och fynda så där! Tycker med att det liknar något som mamma eller mormor har haft! Fint som tusan iallafall och ha ljus på! :)
kram