fredag, mars 7

NEEEEEEEJ, det regnar...


Neeeeeeej!!!!!
Jag som tagit på mig gåskorna och konstaterat att det är ett underbart väder idag..
Nu, 15 min senare när jag ska gå, regnar det!
Nu sitter jag här och ugglar..skit också!
ja..ja..vad är en bal på slottet..

Igår blev det Badminton iallafall. Helt sjukt roligt!
Jag skrattade våldsamt när jag missade bollen och insåg att jag inte ens kunde reglerna.
Vi ska försöka oss på en gång i veckan och förhoppningsvis bränner jag lite fett OCH lär mig smasha ordentligt.

2 kommentarer:

batgirl sa...

Det är kul med badminton. Något som jag tycker är snäppet roligare är volleyboll. Jadu, detta väder! Du får gå ut och gå ändå. Det är ju såå skönt när man kommer in igen. TA en varmdusch efteråt och en varm koppkaffe/te...
Kram och ha´en trevlig helg!

Ida sa...

Blä för regn. Jag kan se dig framför mig med racketen i hand, och höra asflabbet! Längesen nu va´.....