torsdag, mars 20

www.cathis.eu



Jag är en riktig smyckemänniska.
Utan örhängen eller armband känner jag mig helt naken. Jag har allt från billiga smycken från Marockos marknader till lite finare ringar från Kum Kum.
Har t.o.m gjort några egna..mindre fina men jävligt billiga=)
Det är helt enkelt underbart med pråliga färglada, guld, silver, enkla, stora, färgade eller vad det nu kan vara. Jag älskar det!
Döskallar har jag alltid gillat men det är sällan jag springer på nåt som inte ser fööör billigt ut..
Nu har jag hittat fantastika smycken på en sida och jag tycker att den är värd ett besök. www.cathis.eu
Enkelt men ack så fint! SILVER...me looove...
Se vilket fint armband med en liten döööskalle, kan det bli bättre? Måste kanske önska i födelsedagspresent..

foto: www.cathis.eu

3 kommentarer:

batgirl sa...

Tack för tipset! Jag ÄLSKAR silversmycken! Och just dom här var precis i min stil.

londonhem sa...

nu skall jag sufra!!! jättefina
ha en trevlig påsk
anna

Anonym sa...

Åh det måste jag kolla in. SKitsnyggt!