lördag, mars 22

Tomhänt..


Påsklunch med sambon på Joe Farellis blev gårdagens enda utmaning. Raklång låg jag i soffan och drömde om vår på utsidan..
Slank även in på Lagerhaus men kom tomhänt ut därifrån..hur ofta händer det lixom??

Är det inte helt sjukt hur kallt det är eller? Gud, vad händer egentligen?
Idag tog sambon och jag varandra i händerna, vandrade bort till solariet och kastade oss in i värmen..
Tänk om det hade varit sommar istället..det kommer väl..
Mina kinder var som isbitar när vi kom in igen..galet kallt!!

foto: lagerhaus.se

9 kommentarer:

Sus sa...

Hallå där! Nu är vi i Stockholm och vi har också varit på Lagerhaus men vi kom ut med snapsglas! =)

Vi har det super trevligt!
Glad Påsk!
Kram Sus

Anonym sa...

Hej jag vill inte retas på nåt sätt men kika gärna in hos mig så får du värma dig lite jag har varit på semester i Phuket, o visar lite värmande bilder därifrån...

Må gott

Ida sa...

Nä det är ju helt sjukt. Till och med nere hos dig i södern har det alltså blivit kallt. Nu ska det ju var vår herregud.

Anonym sa...

Har ni också kallt!! Hörde att Nikkaloukta haft - 36 C i går och det var kallaste denna tid på året sedan 1902. Brrr!! Jag längtar också till sommaren.

~Livet i byn

londonhem sa...

ja det är helt otroligt kallt här med!! idag snöar det!! inte ofta det snöar i London inte.
Vill att det skall bli varmare...
anna

Anonym sa...

Svar: Jo Cult är ju några snäpp finare så klart. Det var bara priset som var aningen högt. Vi får väl se vad det blir!

~Livet i byn

Sus sa...

Här skiner solen och vi har ett strålande väder och vi har +2 till +3 C och det är verkligen en sådan där dag så man vill grilla och dricka choklad ute! Camilla hade tagit Carro med sig på skidorna och när vi passerade Gallsäter i dag när vi var och hämtade tjejerna så passerade de förbi bort mot stugan där de skulle grilla korv och Johnny var redan där! De hade tagit 3½ timme på skidorna ut till stugan och det hade varit mkt besvärligt före eftersom det inte finns så mycket snö och de fick ta av sig skidorna bitvis och gå! Men så är det! Lite snö och mycket sol här i Ångermanland! =)

Påskkramar och pussar från stora syster

Sus sa...

Ska du inte komma upp och hälsa på snart?

Saknar dig så mycket nu!

Kram Sus

Sus sa...

Japp det ska jag göra! De frågade faktiskt om du skulle komma när de fyllde år! Det var lite roligt! DE kom väl i håg att du och Carlos uppvaktade dem! Hehehe... Barn har bra minne kan man lugnt säga!

Ja verkligen länge sedan du var hemma! Men vi kommer att åka ner till dig snart!

Vi sa att nästa gång blir det Göteborg på weekend!

Kram Sus