onsdag, mars 26

Snö vill jag inte ha!


Om det inte slutar snöa snart blir jag tokig!
Jag är inte gjord för det här vädret, jag vill helt enkelt inte..

Igår när jag skulle till jobbet väntade jag 30 min på bussen. När den äntligen kom fungerade endast framdörrarna..
Gissa om det tog lång tid för mig att komma fram? suck..
När jag skulle hem väntade jag lika länge..ååååå, vad glad man blir av sånt..NOT!!!
Tur för mig var att sambon räddade resten av min kväll, han är guld värd!

foto: biblioteken.kramfors.se

6 kommentarer:

Ida sa...

Men snöar det än? Här ar det bara jävligt kallt och blåsigt. Vad kul att du hittat bilden på kramfors bibliotek!

batgirl sa...

Nu vill vi ha VÅR! och det snarast!

Anonym sa...

Nä nu vill vi har vår tycker jag!

~Livet i byn

Malin sa...

IDA:
Ja, det snöar varje dag nu..helt ofattbart!! Snart flyttar jag härifrån..hahah!

BATGIRL:
Nu vill vi ha vår meeer än nånting annat!!!!!!!
Skulle göra vad som helst faktiskt..

LIVET I BYN:
Hörde av min svärfar att för ett par år den var det snö 365 dagar i Kanada..där är jag glad att jag INTE bor..heheh!!

Sus sa...

Hahahaha...

Ja vi har mindre snö än Er! Hur konstigt låter inte det? Surfade du in på biblan i Kramfors?

Kram Sus

Sus sa...

Glömde säga att jag röstar på din blogg blogglista.se varje dag! Kram Sus