måndag, mars 17

Jag är en Zoombie

Känner mig inte vidare snäll idag..
Stormen i natt med snökaos och kyla gjorde inte susen för mitt humör,det vill jag lova!!
Slutade jobbet i rimlig tid men jag var så förbannat hungrig och törstig när jag kom hem att jag tjurade redan innan jag kommit innanför dörren..mindre bra!
Mr Babe i huset rörde i hop en gryta med Sojakorv och pasta vilket lilla Surtanten tyckte smakade utomordentligt!
Det är väl lustigt att man inte kan vara en normal människa utan mat. Man blir som förbytt, ungefär som när man ser en blodig Zoombiefilm. Man knäpper på fingrarna så är man inte människa längre, typ så..;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gissar att du är vegetarian när du säger sojakorv? Men jag kan ha fel. Själv är jag vegetarin sedan många år tillbaka.

~Livet i byn

Sus sa...

Ja så kan det ju gå! Hehehe... Jane var in och hälsade på jobbet i måndags och shoppade också lite!

Ja sojakorven den får nog vara för min del! =( Fast har ju inte smakat den men låter äckligt! Hehehe... Själv så blev det rester dvs potatis, korv, köttbullar, kotletter i täningar och en hackad gul lök och så vips hade jag fixat en hemmagjord pyttipanna!

Åh hur har ni det i snökaoset?


Kram Sus

Anonym sa...

Svar: Tycker du kan prova Yankee Candle utan att ens behöva fundera på att bli besviken. De doftar fantastiskt och brinntiden är lång.

~Livet i byn

Anonym sa...

Nu är ögonen på väg hem till oss också! Tack för tipset :D

Malin sa...

LIVET I BYN:
Är inte veggo men älskar allt som har med det att göra. Borde väl blir vegetarian med tanke på att jag aldrig äter kött ändå..;-)
Ska köpa lite vaniljljus bums!!

SUS I DUS: Du skulle bara veta hur mkt sojakorv som passerar min mun;-) Sojakorv låter äckligt med smakar så mkt bättre.
Testa jag lovar att du kommer bli förvånad!!!
Jag minns ju att jag bjöd på VEGANmat när ni var här, det LÄT ju konstigt men det smakade ju faktiskt underbart, eller hur? Man måste våga serru..

FIA:
Jaa, den är ju helt fantastisk denna tavla. Så enkel så perfekt!!