söndag, mars 16

Gött ska det va!!!

Ingen kaffekopp har smakat så gott som i morse. Inte en uns till baksmälla har jag heller vilket gör livet lite extra underbart!

Tjejträffen i går blev jättelyckad. Jag var inte riktigt laddad men man vet ju att när man väl tagit sig ett glas och satt sig ner runt middagsbordet.. ja då blir allt så mkt roligare!
Det blev Schlager i bakgrunden, jag sjöng med till varenda låt..hur fan hann jag lära mig alla dessa låtar undrar jag?
Iallfall, rätt låt vann nog faktiskt enligt mig. Jag har på känn att Perelli kan komma längre än Sverige gjort på länge, vi får väl se!
Idag ska vi förhoppningsvis hämta vårt handfatsskåp till badrummet...wiii!!!!

www.pentik.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Ha-ha ja du det är ju just det där med kostnaden ;0)

Tänk att kaffe kan smaka så gott ibland, på tal om det så vill jag ha en sådan där kaffemaskin också ;0)

~Livet i byn

Tjohalia sa...

Jag håller med, rätt låt vann :) Kram Sandra