tisdag, mars 11

Dra skiten så jag slipper tänka..




Det har varit dödstyst på bloggen ett par dar..
Har en sån tandvärk att tanken på barnafödande verkar lockande!!
- Den jäveln ska ut skrek jag till min tandläkare, NU!!!
- Tyvärr, vi kan inte dra din tand när du ser ut som du gör.
- Buhu...
1:a April blir det en omgång för min visdomstand..
Tills dess får jag se ut som en snyggare version av odjuret i ansiktet..fan! (svullen kind..)

Iallafall så har inte mkt hänt i övrigt..
Göteborg är lika regnigt och jag är lika dålig på mina morgonprommisar som förra veckan...
Har däremot nätshoppat och funderar även på en fin burk till tvättmedel, kan dock inte bestämma mig riktigt.
Vi får väl se, kan bara tänka på min visdomstand för tillfället..

5 kommentarer:

Tjohalia sa...

Åh vad jag lider med dig, inte kul att ha ont i en visdomstand. Hoppas det går till sig! Kram Sandra

Anonym sa...

Välkommen in i klubben det där med visdomständer är inte lätt Hoppas det går över.... men det är väl inga flera på gång ? Tycker synd om dig Kram

Sus sa...

Ja fy för visdomständer!

Jag är så lycklig och glad över mitt jobb! Till att börja med skall jag arbeta 100% fram till september, sedan kanske det bara blir 75% men det kan också bli 100%, beroende på hur det går med försäljningen! Jag är glad att ha fått ett jobb med kläder och mode igen!

De har alltså kläder från Vero Moda, Only, Vila och barnkläder som, exit, pink, name it och mammakläder! De ska bygga ut och det blir över 300 kvm butiksyta så det blir kanon. Två kassor kommer det också att finnas!

/Sus

Sus sa...

Ja absolut! Jag vet att det kommer vara bra personalrabatt! Ungarna kommer definitivt få mycket nu! =)

Jag längtar verkligen nu! Jag börjar efter påsk!

/Sus

Anonym sa...

Usch, vet ju hur det är, håll ut!