tisdag, december 11

Pepparkakor och skumtomtar



Besökte blomsterhandeln där jag sett allt fint från Cult Design..
Oj, vilket bemötande!
De var så himla trevliga och berättade en massa roliga saker om Cult Design.

De skulle ha utställning till helgen så jag blev uppbjuden på pepparkakor och skumtomtar. Mia, ägaren till butiken, visade mig runt och jag blev riktigt shoppingsugen!
Skulle shoppa lite, bla denna fina Iglo att ha värmeljus i...mitt visakort strejkade helt och hållet!
Så...jag gick runt i nära en timme utan att få mig det minsta lilla..

Såg även Cult Designs sista Tomtefia..699:-
Tydligen de 2 sista ex i hela sverige..
Lite dyrt för min smak, med tanke på att pjäserna är formade som tomtar och jag aldrig skulle ha det under hela säsongen..
Synd, fia med knuff är ju annars kul!

7 kommentarer:

Sus sa...

Absolut så kan du använda choklad i stället för russin!

Det var som med mitt kola receptet, jag rev ner citronskal och hade i kakao också! Mums hur gott som helst!
/Sus

Sus sa...

Hahaha... Mohahahahaha... Ja jag kanske gjorde det! Kommer inte i håg det men så var det säkert! Hahahhaha... Jag skrattar fortfarande....hehehehe
/Sus

Anonym sa...

Jag har fått tips om ett jobb!
Läs på bloggen! Kram Syster yster

Anonym sa...

Jag har fått tips om ett jobb!
Läs på bloggen! Kram Syster yster

Anonym sa...

Jag har fått tips om ett jobb!
Läs på bloggen! Kram Syster yster

Anonym sa...

Vad roligt att du fick ett så bra bemötande av butiken! Det värmer att höra!

Anonym sa...

Vad roligt att du fick ett så bra bemötande av butiken! Det värmer att höra!