tisdag, december 11

Jag är så käär!!





Länge och i många år har jag varit alldeles förtjust i Cult design!
Hittade deras fina saker när jag flyttade till Göteborg år-2000 i en liten butik på Magasinsgatan..
Det roliga var att jag köpte en fin present till min bästa vän och det visade sig att hon faktiskt är nära släkt med en av designerna på Cult Design..

Nu snart 8 år senare är jag kär!
Det fins så fina underbara inredningsartiklar att jag blir alldeles varm i mitt lilla hjärta!
Så fort det vankas middag eller fest, springer jag gärna och köper nåt fint av Cult Design, som jag kan ge bort i present.
Det är faktiskt lika kul att ge bort som att köpa till sig själv.

Nu har jag hittat en liten blomsterbutik runt husknuten som faktiskt säljer en hel del från deras sortiment, måste springa ner och kika lite senare idag.
Har nämligen fått julklpp av sambon..inredning hos Cult Design..var jag vill i hela stan.
Gud, så bra!
Jag kan shoppa lite här och lite där.. inte begränsa mig till en butik! Det blir faktiskt så mkt roligare!

Det som är det bästa av allt, www.miasonline.se har öppnat en webbshop just för CULT DESIGN..Tror ni jag blir glad eller??
Det är liteb illigare än i butik och det finns mkt att välja på..hur bra som helst.
Frakten kostar 99:- men köper man några grejer så är det väl ingenting..

Inga kommentarer: