fredag, december 7

Middag..

Nu är man mätt och belåten, verkligen!
Maten på Aveny no 1 var fantastisk, förutom honungssalamin, den var enligt mig bajs!
Smaken är som baken!
Blev så glad när jag sprang in på kiosken runt hörnet för att köpa cigg, tjejen bakom kassan tittade på mig och sa:
- Gud, vad fin du är idag!!!
Tackar tackar, det värmde!

Ska krypa ner i en nybäddad säng intill min Darling, han sover redan..känner mig inte särskilt trött om jag får säga mitt..ska försöka zappa lite på tvn..

Märkte även att Jycken haltar..Har klämt lite på bakbenet men han reagerar inte särskilt..
Ska kolla upp om det kanske är jag som inbillar mig eller om det blir en tur till vetten i morgon..

Å sen då, vad fan ska man ha på sig i morgon?
Fatta vilket I-Landsproblem man har..
Hela garderoben med kläder, hela förrådet förresten, ändå står man där varje morgon med rumpan bar..
Gud, hur ska det sluta;-)

God natt alla

1 kommentar:

Sus sa...

Som sagt tar jag tacksamt emot de du inte vill ha! Hehehehehe... Sistra din