tisdag, december 4

JAg har INTE körkort, så det så!

Jaha, idag är det väl egentligen en rätt bra dag, men jag känner mig mest halvdöd!
Fick Sms fån min storsyrra, hon har tagit körkortet idag! Härligt för henne!!

Nu är det bara jag, i en skara av fem syskon, som INTE har körkort. Å andra sidan bor jag i en Storstad, det gör verkligen inte de!
Jag säger såhär..
Jag kan gott åka kommunalt när det kostar så lite och sparar så bra på miljön!
Körkortet är inte så viktigt för mig och har aldrig varit!
Får väl se om jag blir rik en dag och tar det...

Nu ska jag se ett nytt avsnitt av HEROES..är helt besatt av den grymma serien..

So Long..

1 kommentar:

Sus sa...

Sis du har fortfarande körkortslämpen och du får köra med mig och Peter! och i fall det går ut, går den att förnya! ;o)

Visst du har ju alla möjliga förbindelser att åka i stan! Här är man ju som du sa tvungen att ha körkort!

Jag tror du tar det till sist i alla fall! ;o)

/sus