fredag, december 21

Min mamma, hon kan hon..



Idag var typ världens stressigaste dag på jobbet!!
Alla kunder pratade om att det var så svårt att hitta julklppar och samtidigt köpa all julmat..

Kom då att tänka på min mamma som jag faktiskt, är väldigt stolt över!
Mamma har 5 barn och en man..massa barnbarn och några pojkvänner på köpet i familjen..Hon har lagat all julmat själv sen jag va liten.
Rullat köttbullarna..gjort rödbetsalladen, bakat alla bullar..lagt in sillen och griljerat skinkan. HUR hann hon med allt? HUr ska jag nånsin kunna göra allt detta? När köpte hon alla julklappar egentligen?

Nog för att jag aldrig skulle vilja bli som min mamma..på många olika sätt men detta med julen, DET är hon bra på!!!
Så..min mamma, hon kan hon

3 kommentarer:

Sus sa...

Det var fint skrivit och jag kan bara hålla med!

/Sus

Anonym sa...

Jätte fint sagt men varför skulle du aldrig vilja bli som din mamma. Mamma.

Malin sa...

Jag vill inte ha 5 barn och bo i norrland!
Just därför vill jag inte bli som min mamma!!
Men alla är vi ju olika..
//Malin