lördag, december 22

Nya grejer..

Hämtade hem min stora kärlek idag..Cult DesignPaketet som stått och väntat i närbutiken..
Man jobbar ju så förbannat mkt den här sista veckan..
Blev glad över de fina sakerna, hade nästan glömt vad jag beställt!!!
Nästan..
2 fina röda ljus som matchar det första jag köpte..mkt bra!!
Box med lock och fin kruka..mkt trevlig!!
Ska införskaffa en lättskött växt till den i morgon..
Luciakub, den var faktiskt en gåva, när man beställde innan 16 dec..inte alls dum..man kan vända den lite som man vill. Just idag blev det Lucian..
Köper man 4 st har man faktiskt ett helt lussetåg!! Rolig grej tycker jag!
Sen har vi också lilla Pausskålen..nu blev det russin och mandlar..




Köpte ett extra Kit med tvål och diskmedelspump också. Svart träfat att ställa de på! Det blir en julklapp till Svärföräldrarna..
Hoppas de tycker om dem lika mycket som jag!!!

1 kommentar:

Sus sa...

Men gud så mycket snyggt! Avis! Sett så mycket snyggt nu! Oj oj oj!

Ha det gött! Pöss Sus