torsdag, december 27

Mellandagsrea..

VAd är det som får den hemskaste sidan hos folk att komma fram?
Varför är det ALLTID såhär vid mellandagsrean, varje år!??

Jag är i något slags chocktillstånd, vad fan hände idag?
Igår starade rean och jag har aldrig, ALDRIG sett på maken sånna idioter det finns där ute..
Det är verkligen roligt att jobba i butik och sälja kläder, verkligen.. men INTE när det bara är idoter ute på stan..
Det finns inte en vettig människa så långt ögat kan nå..
Så snart det vankas nedsatta priser försvinner alla hämningar i kroppen och monstren dyker upp i butikerna..

Jag vill inte gå tillbaka till jobbet i morgon, jag vill verkligen inte..jag är ju för FAN rädd!!!!!!!

1 kommentar:

Sus sa...

Moohahahahahahaha... Ja det är verkligen inte klokt hur folk beter sig! De bara sliter och bråkar om vem som tog plagget först!
/Sus