tisdag, april 8

www.sus68.blogg.se

Jag är sällan med på utmaningar men min syster Sus i Dus har nu utmanat mig!!!

°°° SANNINGAR°°°

TRE NAmn jag går under:

° Malla
° Bebis
° Älskling

TRE Saker som skrämmer mig:

° Döden (Att nära och kära ska förvinna ifrån mig)
° spindlar, småkryp
° Sjukdomar, olyckor

TRE saker jag har på mig:

° Världens fulaste diadem som en 2 åring skulle älska!!!
° Strumpbyxor som drar in allt "jello" som finns runt magen..
° Grön kofta från Whyred

TRE Sanningar:

° Jag ljuger minst en vit lögn om dan
° Jag är utseendefixerad
° Jag är en riktig slösa och har usel koll på mina pengar..börjar bli bättre! =)

TRE Saker jag verkligen vill ha:

° Världens största sol på himlen from idag till slutet av augusti.
° Större lägenhet
° Mer empati och förståelse för andra människor

TRE Personer jag utmanar:

° BAbyboyblogg
° Livet i Byn
° Miss XL

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul! :)

Anonym sa...

Jag antar utmaningen. Ska kåpa ihop nåt som jag lägger ut så snart jag kan.

~Livet i byn