torsdag, april 17

Partyhatten på!!!


I morgon fyller kärlekssambon år och fest vankas.
Om ni tror jag legat på latsidan tror ni helt fel.
Som jag städat och fixat för att allt ska bli bra. Besitter lite av en städmani att ha det VÄLDIGT rent här hemma...jag har det jag gör..med tanke på att det bor en stor vovve här också!!
Idag har det handlats och bakats. Funderade på olika varianter av tårtor men eftersom varken jag eller sambon är förtjusta i tårtor fick det bli världens godaste morotskaka istället!!
Nu är det partystassen som ska väljas..
DET är ett större problem vill jag lova. Inte för att det är tomt i min garderob.. nä, snarare tvärtom. Ju mer kläder ju svårare att välja!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! kan du fortfarande inte se min nya layout?

Ha kul på partyt! :)

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Estabilizador e Nobreak, I hope you enjoy. The address is http://estabilizador-e-nobreak.blogspot.com. A hug.