lördag, april 5

Lördag..

Ja men titta, en dagens..
Igår försov jag mig så det blev ingen dagens..den var inte snygg ens eftersom jag i all hast kastade på mig första bästa i garderoben..
I dag däremot har jag harft lugn och ro att välja i min lilla (men överfulla) garderob.
Kastade ut 5 plagg på Tradera, lika bra att bli av med sånt som tar plats.
Igår blev det afterwork med jobbet, lika trevligt som alltid. Barsidan var stället och jag åt typ världens godaste räksallad.
Ikväll blir det ryggläge i manchestersoffan.




Smycken -H&M
Jeansjacka - JC
Klänning - Monrow
Leggings - JC
Stövlar _ Scorett

1 kommentar:

Anonym sa...

Superfin är du i dagens outfit :0) Tur att inte min dagens finns med eftersom den oftast är ridkläder eller myskläder. Dock inte i jobbet så klart!!

Är din Milton en fyrfoting eller en tvåbening?

~Livet i byn