tisdag, april 1

Dagens Outfit..

På min systers begäran kommer nu dagens Outfit tillbaka..
Man får väl se hur länge jag orkar..

Ser ut som jag har typ världens kortaste klänning men faktum är att jag har en underklänning/linne i svart som agerar kjol.

Tröjklänning - Hunky dory
LInne - Gina Tricot
Sjal - Gina Tricot
FejkLackleggings - Lindex
Gummistövlar - Lindex

Idag slutar jag 17 vilket är en lyxförmån där jag jobbar. Har inte planerat nåt för kvällen men ibland är det skönt att låta bli det med.

2 kommentarer:

Ida sa...

Ja! Det är kul med dagens outfit.

Sus sa...

Åh så snyggt syrran, du är så smal och fin också! Härligt med dina outfits så jag får lite heta tips från Modet i Göteborg! =) Jag skall planera in en resa ner till dig om jag så kommer själv!

De är ju liksom ett helt år efter här känns det som och jag vill gärna ändra på det lite som du förstår! Hihihi...

Kram Sus