torsdag, april 10

Ellos

Idag har jag haft fullt upp..
Ledig från jobbet betyder inte alltid ledig. Svinto har varit min bästa kompis idag och jag måste säga, han är en sann vän.
Skinande diskbänk och vit och snygg spis.. Har man väl börjat är det svårt att undgå alla små fläckar.
Nu fattas bara att jag ska gå loss på fönsterna, det får nog sambon göra. Han är ju så bra på det?!
Inte med svinto kanske..=)
Fick även ett paket från ELLOS, äntligen. Besökte Hemtex här i närheten, oj vad kul det är!!
Visar några bilder på vad som kom i paketet..

Sängkappa och 3 nya kuddar blev det idag. Härligt att äntligen få i ordning.


Svart och bra med sängkappa..


Balkongen invegs i detta underbara vårväder. Kaffe och muffins satt där det skulle..runt magen..=)
Milton ser förvånad ut..


Hemtex har runda fina bordstabletter för 15.- jag har dessa i olika kulörer som dukar istället, mkt praktiskt!


Nya svarta badrumsmattan blev superbra när den slets ur plastförpackningen. Badrummet börjar verkligen ta form och det är varmt och gosigt under fossingarna! 199:- hos ELLOS


Fyndade 2 skålar på ELLOS, denna lite större får agera fruktskål idag. Sallad är den nog inte så dum till heller! 150.- 2st


Fyndde även en glasvas hos ELLOS, hade ett lite för högt ljus men det ska bli ändring på detta. Halva storleken blir nog lite bättre.. 59.-
Får springa till Hemtex där det ALLTID är halva priset..


Hittade en söt kruka här hemma och skaffade en murgröna till balkongen.


Bytte kruka och jisses, det blev en ny växt! Kaktusen har överlevt sedan mina glada dagar i Härnösand.

8 kommentarer:

batgirl sa...

Vad fint och mysigt du har det! Jag fyndar oxå på ELLOS ibland. Brukar köpa panellängder därifrån...

Sus sa...

Snyggt syster!
Verkligen! Åh har ni så fint att ni kan sitta ute! Jag minns att vi satt ute i fjol när Wilma och Felicia fyllde år men nu när det kom snö och allt! Är det ingen snö kvar hos er nu?

Vi fick ju också en massa snö över en natt... =(

Kram Sus

Anonym sa...

Oh vad mycket fiiint!!

~Livet i byn

Anonym sa...

Så mkt fin du shoppat!! Jag har också använt bordtabletterna som dukar! Åhh vilken kaktus du har, gröna fingrar ser jag!

Ida sa...

Nice...Vilket fräscht badrum nu verkar ha.

Tjohalia sa...

Vilka härlig fynd du har gjort och vilken snygg balkong ni har. Ha en trevlig helg, kram Sandra

Anonym sa...

Men jisses, av balkongbilden att döma så bor ni på lindholmen? Tycker mig se vatten? Stämmer det? Lyx isf!

Anonym sa...

Det där är lite fusk vi i norra delen av Sverige har bara snö just nu jag vill också sitta på en skön ballkong.....Jätte fint ni har det,hunden (Milton ) tycker jag ser nöjd ut Kram