måndag, april 14

Man tager vad man haver..

Måste bara visa fina blomman jag införskaffade idag.
Sambon fyller år på fredag och en liten fest blir det allt (så snygga blommor är ett måste!)
Cult DesignKrukan kommer väl till pass då vi inte har en ordentligt fin vas i detta hem.
Man tager vad man haver och ja, det blev väldigt snyggt faktiskt!



Skurade och tvättade hela hemmet i går, nu skiner fönstren så jag nästan får ont i ögonen när jag tittar i dem;-)
Man drar sig för att tvätta fönster och när man väl tar tag i det så inser man att det inte är så himla jobbigt.
Konstigt nog verkar jag glömma detta varje gång..haaha!

2 kommentarer:

Sus sa...

Så sant som det är sagt det! =)

Kram Stora Syster

Anonym sa...

Ja det är lustigt det där med vaser. Jag tycker själv jag har rätt många, men när jag väl får blommor finns det ändå ingen som passar... :-(