torsdag, april 30

Balkonläge..

Måste ju börja med att säga tack! Vad glad man blir av alla underbara bloggare där ute.
För lite skönt är det ju allt att veta att man är saknad=)

Ja mycket har hänt och jag försöker att njuta varje sekund av det vackra vädret. Att balkongen är invigd och i stort sett klar, kan väl varenda kotte kanske räkna ut, och det är verkligen en fröjd att sitta där och lapa sol må ni tro.

Hittade billiga kuddar hos Rusta, precis sådär färgglada som jag vill ha. Nu har de en given plats på balkongen men fler ska de bli. Försöker göra en riktig myshörna där ute.
Det fattas fortfarande matta och fler blommor men jag har inte stressat fram och så får det vara i fortsättningen med.
Ingen stress ingen press=)

Ha en fantastisk Valborg, här ska det grillas och njutas i solen.
Och för er som inte har så här bra väder ska jag retas och faktiskt berätta att folk badar här i Gbg nu. Sååå varmt har vi=)

21 kommentarer:

Ingrid sa...

Vad härligt det låter på din balkong. Här är det fortfarande vinter, men om han där uppe vill kanske vi får vår till midsommar ;0)

~Livet i byn

millandante sa...

Har du hittat alla de kuddarna på Rusta? Så fina och en så inspirerande bild! Jag blev direkt sugen på att ta tag i städningen som nyss kändes mindre rolig.
Göteborg och valborg, det hör ihop som hand och handske, tyvärr ska jag inte ner idag men det kommer att vara en så härlig stämning...
Ha en riktigt härlig helg!
Kram

Nettan sa...

De där kuddarna var riktigt fina, tänk va man kan fynda på " Rusta ".

Önskar dig en fin helg & Valborgsmässoafton oxå !
Kram nettan

Villa Carl Larsson sa...

Klart att du är saknad :) Och vilka fina kuddar. Hade Rusta dessa? Ja de kan då minsann överraska. Kan tänka mig hur fint ni har det på er balkong. Och det är helt underbara dagar ute. SOL och varmt. Kan ju knappt tro att det är sant.

Önskar dig en fin valborgsmässoafton också!! Kram Josefin

Signe 1 sa...

Tack för guuullig kommentar hos mig!:-) Vaaa, har ni så varmt i gtbrg? Här i Örebro är det definitivt inte badväder, *suck*. Ha en fin Valborg, Kram Sofia

Milla sa...

Va?!!! Är det så varmt! Vi har också ganska varmt här i Linköping men inget badväder! Finfina kuddar du fyndat, på Rusta kan man verkligen hitta lite fynd ibland. Hoppas du får en härlig valborg! Kram Milla

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så härligt fina kuddar! Får nog ta mig en tur till Rusta när vi far till Sverige om ett par veckor. Hoppas de finns kvar bara!

Du får ha en riktigt fin Valborg själv! Här i Norge firas inte det...men 1:a maj är iaf röd dag, så man får vara glad för det lilla... :-)

Må gott!

Hem och Lycka sa...

Jaa, vilken dundervärme vi fått! Härligt! Och lite ovant *fniss*

Söta kuddar!

kram

Helen sa...

Härligt att du får ordning på din balkong, det är så underbart att sitta ute och bara njuta.

Här är vädret också helt okej men bada vill jag inte göra än.

Grodmamman sa...

Här har vi underbart väder, men jag tror inte att det går att bada!:)
Härligt att balkongen är iordning, härliga kuddar du hittat!
Kram

alegni sa...

hoppas ni fick en trevlig kväll igår o en härlig ledig dag idag. vädret kan vi åtminstone inte klaga på!
härliga kuddar - kan du ringa upp rusta o säga att de öppar en filial i vasa ;)
kram
ingela

MissMagicGirl sa...

Åh så fina kuddar!

♥ Fyra årstider sa...

Rusta har mycket bra saker..jag fyndar ofta där.
Kram Lotta

♥ Fyra årstider sa...

Rusta har mycket bra saker..jag fyndar ofta där.
Kram Lotta

Jenny sa...

Hej Malla!
Jättefina kuddar, trodde det var Greengate först;)

Visst har vi haft härligt väder här i Göteborgstrakten. rena högsommarvärmen!

Ha en jättebra helg,
kram Jenny

Ingrid sa...

Jag antar ni har sommar redan, det låter helt underbart. Här är det flera minugrader om nätterna men fina dagar.

~Livet i byn

Fröken Fräken sa...

Det börjar gå åt rätt håll för att få till den där Leilakänslan på balkongen va? Fina och somriga kuddar. Jag vill hittanågot somrigt och tåligt tyg att ha runt balkongräcket som är blekgultoch inte vackert .. :-(

Här försöks det också piffa till balkongen, men så fort det börjar bli lite stil där så släpar jag ju ut ett skåp och ha skrap- och målarverkstad...

Helena sa...

va underbart det låter!!!

har också varit och fyndat på rusta idag, de har FAKTISKT mycket fint =)

Stor kram/H

i Emmas vita hem sa...

Hej hej! Tusen tack för dina värmande ord hos mig :) Här har jag aldrig varit förr, verkar vara en helmysig blogg :) Vilka fina kuddar från rusta! Snart kanske vi här i norr får njuta av värme och bad, än har den värmen inte kommit fram! Ha det gott!
Många kramar Emma

Camillas dagar sa...

Vilka underbara kuddar och vilken underbar balkong ni har!
Vi har precis byggt vårt uterum färdigt, så nu är det bara att börja fundera på vad man ska ha för möbler där, men de där kuddarna såg ju verkligen intressanta ut. Härliga färger!
Kram!

Sosso sa...

Hej vilken fin blogg du har =)

Ser att du använder dig utav Bloglovin´
Vi alla vet väl hur svårt det är att få prenumeranter. Ska vi prenumerera på varann?. Du lägger mig och jag lägger dig !!! Hur enkelt som helt. Vad säger du ??

Hälsningar

Sosso