onsdag, oktober 31

Duktig eller duktig..

Igår var jag ledig..skönt!!
MiltonGris väckte mig 07.32 såklart!!
Han gnydde och ville inte alls att jag skulle sova, lika bra att kliva upp då!
Tog en ganska lång prommis med honom och det var jättefint väder!
Etfer det kastade jag in en tvätt, bäst att fixa sånt när man är ledig. Slängde på mig skorna och traskade bort till veterinären..15 kg hundmat måste inhandlas..
Hem och lämnade detta. Gav Milton mat och vatten. Slängde på mig skorna i gen, storhandla.
4 TUNGA kassar och mina armar höll på att gå av.
Eftersom vi varken har bil eller körkort går vi ju överallt. Jättebra, verkligen förutom när vi ska handla, Då är jag såå sur va!!!
KOm hem, packade in allt i kylen, hängde tvätt, städade och grejade.
bestämde med Darlingen Marie att de skulle komma på middag lite senare..Baka en morotskaka...Kom på att vi behöver mer från affären, gick en gång till...
Denna gång med tre kassar och armarna är tre meter långa efter det.
Pust vad motion jag fick den dan. Satt inte stilla förrän middagen skulle serveras.
Iofs är jag van, jobbar ju i klädbutik..men man behöver ju vara ledig ibland också..
Idag kan jag lova att min träningsvärk inte är att leka med...inacken..sen har jag ju aparmar från och med nu...suck...

1 kommentar:

Sus sa...

Jag utmanar dig,
det står hur man gör på min blogg.