fredag, oktober 26

Nu drar jag till Gekås..

Nu är klockan 07.00..tiiidigt i min värld!
Eftersom jag jobbar i klädbutik, börjar jag oftast kl 10, såå det är väldigt tidigt att kliva upp 05:45

Har varit uppe och fixat inför Ullared, ska snart åka.
Skrivit en lång lista med allt som vi behöver i vårt hem..och lite till..hahha!!
Det ska bli väldigt spännnande, har ju aldrig varit i Ullared, vi får väl se VAD eller OMag hittar något som är värt pengarna!

Ska ta på mig skorna..
Blir ingen dagens Outfit, hinner inte ta bild men idag har jag på mig:

Basker - Tommy Hilfiger Denim
Tröja - American vintage
Jeans - Tommy Hilfiger Denim
Skinnjacka - Carlings
Skor - Converse
Känns ledigt å bra..

Puss..

1 kommentar:

Sus sa...

Kanon härligt att få en hel dag så där!

Ja på Gekås finns ju en del, hoppas du passade på att gå in i den inredningsbutiken de har där...

Skulle vilja se outfiten!

Kramen och pussen
Sus i dus