måndag, oktober 8

En dag på stan..




Tog bussen till stan..kaffe med Marie tänkte jag...

MIn outfit idag är väldigt sunkig, skönt måste jag säga!!

Mössa- Diesel
Palestinasjal- Tradera
Grå farfarströja- Soaked in Luxury
Kofta- Hunky Dory
Jeans- Diesel
Skor- DöskalleConverse

Skulle ju kolla in tvättkorgar och sånt, hittade inget jag veerkligen ville ha!!!
Brukar vara så för mig, när jag väl behöver nåt och bestämt mig för att nu ska jag minsann ut på stan och köpa, då ramlar INGeT ner i huvudet på mig!!
Ska ta en ny sväng om ett tag...

Iallafall blev det en ljusslinga från GRANIT, vet inte vad jag tänkt ha den till men jag fick för mig att det kan bli bra..så... återkommer med resultat.

Latte i solen och ett antal cigg senare strosade vi igenom hela göteborg. Jag va säkert inne i ALLA inredningsbutiker utan att hitta nåt bra alls...
Lika bra så sparade jag mig en slant!!

Inga kommentarer: