torsdag, mars 15

Tidig morgon..



Vaknade 06.00 av en grymtande liten tjej, dax att kliva upp maaaamma! Rätt skönt ändå med en bebis som väcker mig, man hinner ju så fantastiskt mycket de där timmarna innan lunch.
Inte för att det är några viktiga saker man har för sig. En omgång tvätt, långprommis med jycken och en dusch är inte fy skam. Och så den där första kaffekoppen i lugn och ro.
Folk frågar ju typ varje dag hur det är att vara mammaledig. Nu när solen börjar värma, då njuter jag mer än nån annan. Det känns nästan lite fusk att få vara hemma när vädret är så underbart.
Det enda negativa är väl att man blir så fasanfullt shoppingsugen.. Köpte en färgglad mössa till Zoë från Villervalla, nåt måste man väl få unna sig?!

2 kommentarer:

Zazzan sa...

Vad kul att du är tillbaks i bloggvärlden! Jag tänkte på dig alldeles nyligen och undrade vart du hade tagit vägen. :-)
Kram
Zazzan / Cel'Dara

millandante sa...

TACKA VET JAG BLOGLOVIN!!!!! Annars hade jag ju inte sett att du är tillbaka Mallaco!! Så roligt, och GRATTIS till din fina lilla tjej!!

KRAM Milla