tisdag, mars 20

Fix och trix

Idag har jag satt upp några hyllor i Z rum och målat ett &-tecken rött. Nu fattas finaste tapeten, hissgardin och eventuellt en roligare matta. Sen är det i stort sett klart där inne.
Känns skönt att avsluta ett projekt och börja på nästa.
Fast, man blir ändå aldrig klar tycker jag. För så snart jag fixat nåt så kommer jag på nåt nytt..
Ett evigt inredande med andra ord.
Nu ska jag slänga in en tvätt medans Z sover, bäst att passa på för hennes sovstunder varar sällan längre än en halvtimme numer..




Tappade objektivet i backen när vi var i USA för två år sen. Fick det lagat men nu har jag lyckats igen. Det blir till att köpa nytt den här gången..
Tills dess får ni håla tillgodo med Iphonebilder.

1 kommentar:

Evelina sa...

Jaa men verkligen :) kommer följa din blogg med, och kolla runt nu och ohh vad ja är avis på eran balkong och utsikten :)