lördag, mars 17

Inreda barnrum


Håller som bäst på att inreda Z:s rum. Inte för att hon kommer sova där än på ett tag, hon e ju bara ynka 3 månader, men det kommer ju.
Har hittat en jättefin tapet från Sandbergs som ska upp på väggen.
Lagom färgglad och lagom barnslig tycker jag.


Nu när man är mammaledig och våren äntligen kommit till Göteborg, ska jag passa på att besöka Loppisarna i stan.
Barnspel och böcker kostar inte många kronor, kan vara skojigt att börja samla på sig lite tänkte jag.
Det är smart på många sätt att köpa begagnat, inte minst för att jag upptäckt att man inte blir särskilt rik på föräldrapengen=)
Fast, det är så klart värt det förstås. På alla sätt och vis!

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag hade gärna viljat gå på någon loppis nån gång men har aldrig koll på var och när det är. Tror du att du skulle vilja skriva upp lite datum och platser här till oss utan koll ;). Kram