fredag, mars 16

Baknörd..

Om man är en baknörd som jag, då jublar man högt när Leila Lindholm öppnar webbshop.
Denna kvinna alltså, det är fantastiskt hur hon lyckats. Tycker iofs att hon borde öppnat redan för nåt år sen eller två..
Iallfall så tänkte jag komplettera lite i skåpen framöver och då blir det ju givetvis ett besök här.
Egentligen är inte hennes recept alltid de bästa eller de godaste,(farmors är bättre) men ingen kan väl få godsakerna att se så inbjudande och härliga ut som Leila. Och man säger ju att man äter med ögonen så hon lyckas ju även där..

Själv har jag inte bakat sedan storken kom, inte för att min stackars kropp behöver det heller för den delen, men det vore ju synd om Kitchen Aiden typ rostade eller nåt=)
Frågan är ju bara vad man ska baka?


(bilder från Leilas kök)

Sen vill jag säga tack till er snälla goa som lämnat en hälsning. Det värmer ska ni veta. Hoppas ni fortsätter hänga med, även om det blir mer bebissnack.
Det är lixom helt oundvikligt nu när ens värld vänts upp och ner med buller och bång.

Inga kommentarer: