torsdag, juli 31

Snart är jag klar!

Nu fattas bara skohyllan och mina ankarkrokar jag fyndat på Tradera!
Jo, jag köpte plåthuset i minivariant också..den kommer väl på posten snart hoppas jag!
Som jag skruvat och grejat här hemma om kvällarna. Skönt att det varit halvdant väder, så att samvetet inte får sig en törn över att jag spenderar min lediga tid innomhus..






Tavlan är jag väl inte riktigt nöjd med men det var svårare än jag trodde att fixa i hop några meningar.
Jag ska göra ett nytt försök senare i veckan, man lär sig väl!
I kväll blir det grillning.. men det enda jag kan tänka på är att få köpa svarta korgar till hatthyllan..
Får se om det blir i morgon istället. Ska ta en sväng till affärn å handla lite gott, undrar om det ska grillas spett månne!!

Svarta stjärnkuddarna är på plats. De gråa får vänta i garderoben tills vidare. Sovrummet är inte på långa vägar klart!
Stora plåthuset ser ut att trivas på Ellosbyrån, längtar nästan till hösten då det kommer bli underbart att få tända denna fina lykta!
Visst blev det bra?

12 kommentarer:

A home far away sa...

Det blev jättebra, jag älskar den där ljuslyktan du har, hittade ingen i Sverige.
Jag var på IKEA idag o försökte hitta brädor som jag kan måla på och skriven en liten text, har du gjort din för hand?

Ha en fin dag
Kram Gunilla

Anonym sa...

Åh Du, så himla fint det blev. Både i hallen och med stjärnkuddarna i soffan. Helt i min stil!

~Livet i byn

Anonym sa...

Vad fint det ser ut! Ha det så bra.

S o F sa...

Så fint och fräscht du har fixat till det! Jättebra!

Tavlan tycker Jag blev hur fin som helst när jag ser den så här.

Varma hälsningar.

Camillas nya hem sa...

Vad snyggt det blev! Jättefint! Ha en trevlig grillkväll!

Nettan sa...

Men så fint du fixat det på hyllan, älskar oxå cult =0).

Tavlan vart supersnygg, skriver du på " fri hand " ?!

Himla fint har du det hemma.
// Nettan

jennys hus sa...

det blev ju hur snyggt som helst!!! tavlan var jättefin.

Svar: brödpåsen köpte jag i borås på en affär som heter eko eller ekohallen.

Lisas inredningsblogg sa...

Men oj så fint ni har det!! Gillar alltihopa, verkligen min stil! Ha en trevlig kväll!
Svar: jo filmen var bra, ska ge den en chans till tänkte jag:D

batgirl sa...

Det kommer att bli kanonbra när du är helt färdig. Du har mycket bra smak!Jag gillar "husen" starkt. var har du fått tag i dom?

Sus sa...

Hur snyggt som helst!
Kram Sus

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Visst är det kul att göra lite egna saker till hemmet!?!

Kul med din tavla, den blev ju jättefin!

Kram Annica

Anonym sa...

Svarta stjärnkuddarna gjorde sig bra i soffan! Jag har en förkärlek för sådana kuddar. De är så fina.