tisdag, juli 22

Mums, jag är kär!



Nu har jag lyssnat på Livet i Byns Yankee Candlesnack och köpte mig ett par. Jag är hooked!
De doftar verkligen ljuvligt och nu vill jag ha fler.
Köpte Clean Cotton och jisses så underbart de doftar!
Cult Design fick också plats i påsen och de ska göra sig fina i hallen är tanken.
Sticker till Ikea på Söndag för slutfinishen, det kommer bli kanon!

Sprang runt halva stan och letade konsoler till min framtida Hatthylla. Att det ska va så svårt att få tag i en. Lika bra att tillverka själv!
Grandmas tillverkar efter beställning men 1700:- för en vitmålad hatthylla är lite av ett överpris!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej igen! javisst luktar de underbart, precis som nytvättat och nystädat samtidigt!! stor kram

Anonym sa...

Ja dom är livsfarliga dom där ;0) Man vill bara ha fler och fler...

~Livet i byn

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Låter som något jag ska testa:)

1700 för en hatthylla...nja jag står nog över jag med;)

Kram Annica

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Knepigt det där när man har en färdig bild i huvudet på det man vill ha, då duger inget annat som är NÄSTAN likadant. Lycka till med hatthyllan! //Linda ;o)

Anonym sa...

Jag har tydligen missat något i livet - Yankee Candlesnack... Var kan man hitta dem? Nu blev jag ju såklart supernyfiken på dem & vill ju också testa! KRAMISAR!