onsdag, juli 30

Jag har blivit utmanad av Livet I Byn, en fotoutmaning om att visa sommarens bästa bild!

"Det blir en fotoutmaning med temat Sommarens bästa. Bilden behöver inte vara den fototekniskt bästa, absolut inte! Utan det är själva motivet som räknas. Det kan vara sommarens bästa händelse, en måltid, en bok, ett klädesplagg, ett tv-program etc. Du kanske redan har tagit en bild, som kanske kan illustrera sommarens bästa, då kan du delta med den bilden. Annars kan du fota för uppdraget, när du vill."

Eftersom jag har svårt att välja bild kastar jag faktiskt in två st.

Bild nr 1 är Göteborgs Underbara skärgård med allt vad semester och vackert väder innebär.
Att få njuta av kluckande vatten är meditation för själen.

Bild nr 2 visar var vi bor och det är det bästa med sommaren, att man har så fantastisk utsikt och att livet känns så okomlicerat.



Givetvis ska jag skicka denna utmaning vidare:

° Sus I Dus

° Ida Bloggar Bra

° Batgirls

° Inspirationsbloggen

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fin fina bilder, jag förstår när du berättar varför du valt dem båda.

~Livet i byn

Tjohalia sa...

Vilka härliga bilder du har valt ut! Kram Sandra

Me and my Home sa...

Hej vilken fin blogg!!
Såg inte din kommentar för än nu...Men krokarna är faktiskt köpta på ikea...de följer med en vit liten hylla med 5 krokar kostar 99 kr tror jag..så jag tog krokarna och slängde brädan de satt fast på.

kram Linda
Me and my home

Anonym sa...

Fina bilder och fina ord...

Tack för söt å varm kommentar hos mig:)Blir så mycket lättare att vara glad:)
KRAM

Anonym sa...

Svar: Det är ju sällan sådan reor här, utan mest på saker som ingen vill ha.

~Livet i byn

batgirl sa...

Vilka fina bilder du har valt! Älskar västkustens skärgård!
Nu har jag antagit din utmaning, så gå in o titta vetja.
Kram

Anonym sa...

Där har jag varit :)

Anonym sa...

Svar: Jp priset ä ju väl högt...men nog är den gräsligt snygg ;0)

~Livet i byn