tisdag, juli 29

Åh, vad underbart med semester




Idag var det Brännö som gällde men tack vare dåligt väder och missade färjor kom vi "bara" till Asperö.
Inget fel i det för jag fick både badat och klättrat i klippor.
Vad skulle vi göra istället när regnet hälsade på? Jo, vi drog till Kungsbacka. En sväng i Mässan och en repa på Ikea fick det bli.
Hur lyckades jag bränna en 1000-lapp på inget alls? Kan inte själv riktigt förstå.
Hursom så fyndade jag bla. denna fina servetthållare från Sia.
Nu är det av med Bikinin och på med kvällsstassen. Det vankas bio..Åh, vad underbart med semester!

5 kommentarer:

Ida sa...

Jaså, ni hade tänkt ta en dans på Brännö brygga! Det är väl sånt man sysslar med där nere i sommartid.

Anonym sa...

Vet du, jag stod precis och pillade på den servetthållaren nere på byn. Servetterna är så fina till, ser ut som Hortensior på dem? För mig blev det ingen servetthållare denna gång utan jag köpte två More-muggar till min samling.

~Livet i byn

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh vilken kanonsöt servetthållare. Jag är faktiskt på jakt efter en servetthållare och din nya är precis i min smak:)

Kram Annica

Anonym sa...

Svar: Den är ju söt som en karamell. Kommer nog att lägga vantarna på en likdan jag med om den finns kvar.

~Livet i byn

Anonym sa...

Vilken superfin servetthållare! Kram