torsdag, juli 17

Shoppingdag

Bjuder på shopping idag. Det blev en och annan pryl som fick följa med hem. Är nöjd och glad över att jag fyndade på Rea för en gångs skull!


Tänk så snyggt det är med vitt!!!
Några detaljer är väl inte fixade men i det stora hela så är denna hörna klar!


Hämtade Byrån från Ellos som jag klickade hem förra veckan. Måste säga att det blev över förväntan bra.
Sambon godkände det t.o.m...kors i taket!!!


30% på Cultgrejer gjorde att jag slog till på en vit goding på direkten.

Några kuddfodral hittade jag inte. Har kikat på alla återförsäljare i stan så nu vet jag vart jag kan hitta dem iallafall.

5 kommentarer:

Sandra / Vit design sa...

Oj så läcker byrå och vilka fina detaljer du har på och under, kram Sandra

Anonym sa...

Så läcker byrå, Ellos har mycket fint och jag kunde lätta göra inköp för stora summor där. Är alltid (nåja nästan då) nöjd med det jag köpt dessutom.

~Livet i byn

Anonym sa...

Jättefin byrå!:)

Sus sa...

Så himla fint det blev!!! Har du semester nu? Kommer ni upp något?

Kram Sus

Anonym sa...

Åh vad tjusig byrå!! Toppenfin. Ser att du med gillar rosa. :)

/Malin Inspiration & design