onsdag, maj 20

HIPP HIPP HURRA JAG BLIR 30 ÅR IDAG!!!!

HIPP HIPP HURRA! Hon där bakom bloggen fyller 30 år idag!!!



Ja tänkas, idag blir jag vuxen. Det trodde jag iallfall när jag var liten.
Att när man var 30 ja, då minsann då hände det grejer.
VAD som hände visste jag inte, så långt tror jag aldrig att jag funderade.
Jag som är näst yngst i en syskonskara på 5 (alla tjejer) tyckte dessutom alltid att mina äldre systrar var så himla gamla när de gifte sig och skaffade barn.
Hahahaa, om jag gjort som de gjorde, skulle jag ju ha ett eget dagis vid det här laget.

Jag är nöjd och glad över att fylla 30. Ingen noja ingenting.
Kanske för att jag fortfarande ser ut som 20=)
Kanske för att jag fortfarande är 17 i skallen, kanske för att åldern bara är en siffra. Vad vet jag?

Idag blir det morgonkaffe och tårta med tjejerna och till kvällen bjuds det på en hejdundrande fest. Vilken dag!

Grattis till mig!

26 kommentarer:

Unknown sa...

Stort GRATTIS!!

/Änglahår

Joanna sa...

Grattis grattis! Hoppas att du får en fin fin dag.

mariaemb. sa...

Stort grattis!

Du har en sån härlig inställning! Hoppas att du får en riktigt fin dag och får äta mycket av det där fikat ;)


Kram Maria

Camillas nya hem sa...

Stort G R A T T I S ! ! ! :) Hipp hipp hurra hurra hurra HURRA! *fanfarer och fyrverkerier* ;)

Hoppas du får en toppentrevlig dag!

MissMagicGirl sa...

STORT GRATTIS!

Jo sa...

Grattis! :D
30 år? Herregud, när man var liten var ju 30 nära döden och den perfekta åldern var just 17. Då var man vuxen, men fortfarande ung. Hmm, jo tjena! ;)

Idag är jag dubbelt så gammal, dvs 17x2, men fortfarande inte vuxen... ;)
Iallafall: Stort grattis och välkommen över gränsen till "nära döden"!
Kram!

millandante sa...

GRATTIS!!!
Hoppas du får en härlig födelsedag!!!
Kram

Ingrid sa...

Grattis från mig!! Hoppas du får en underbar dag/kväll!

~Livet i byn

Nettan sa...

Idag är ingen vanlig dag, för det är Mallas födelsedag, hurra hurra hurra =)

..och du man är inte äldre än man gör sig ;)
Stort Grattis, hoppas du får en fin dag !
Kram Nettan

Bokmalen sa...

Stort Grattis till dig!! Hoppas du får en fin dag å att kvällen blir lika trevlig!!
Kramen, Maria

Milla sa...

Stort grattis från mej! Kommer ihåg när jag fyllde 30, hade världens kris... Men livet har bara blivit bättre efter det! Mer mogen och mer lugn. Hoppas du har en underbar dag! Kram Milla

Fröken Fräken sa...

Åhåh åhå åhå GRATTIS! Det är vä bara att fira en sådan tilldragelse! Själv håller jag fast vid att jag blir inte äldre, jag får bara presenter, moahahaha...

När jag var mindre trodde jag att man typ var pensionärsmässig när man var tjugo, så jag är väldigt glad över att jag hade fel då! Inte vet jag om jag känner mig vuxen, det låter så ...tungt. Har jag verkligen ett jobb? Akademisk examen? Betalar studielån? Hur sjutton gick det till? Jag känner mig ju typ 18, och det känns som om det var max tre år sedan jag tog studenten. Tiden är synnerligen lömsk!

Hoppas att du får ett helt vidunderligt firande!

Sanna sa...

Då e vi av samma årgång! Fint år det där 1979! ;) Ha en bra dag! Grattis!

Hem och Lycka sa...

Grattis grattis, å du är ju bara barnet, jag är hela 32 ååår i år :-D

kram!

Ingela la la sa...

Vad härligt, vilken dag jag hoppas du får!

Grattis!

Kram Ingela

alegni sa...

rätt tänkt, ingen vits att oroa sig för åldern, åren kommer till oss alla ändå :)
varmt grattis på den stora dagen!
kram
ingela

Villa Carl Larsson sa...

GRATTIS tjejen!! Som vanligt har du de mest underbara bilder. Du läskas hörru haha. Mums vad gott med chokladbollar och dessutom så fint i den skålen.

Ha nu en riktigt fin födelsedag och fira ordentligt på festen!!! Kram Josefin

S o F sa...

Stort Grattis på din födelsedag!!

Önskar dig en riktigt fin dag och en Trevlig Helg!

Anna, livet i en "skokartong" sa...

JÄTTEgrattis på 30 årsdagen!!!

Även jag väntade på krisen, men den kom aldrig :) Och du har aldeless rätt, åldern är BARA en siffra!!!!

Jag är också näst yngst av 5 syskon och när min älsta syster fick barn så tyckte jag att hon blev så himla "tantig" hahaha. Själv var jag äldre än henne när jag själv fick min 1a och jag blev inte ett dugg "tantig" ;)

Ha en jättebra födelsedag!!!!
Kram Anna

Cel'Dara sa...

Ha den äran på din dag! :-)Kul att se ett inlägg från dig, det känns ju tomt nu när du inte bloggar lika mycket längre.
/Kram från en som blir 28 på måndag och alltså hinner vara ovuxen ett par år till ;-)

Anonym sa...

Grattis moster Malin :) // Marielle

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis grattis!
Hoppas du haft en underbar dag och njutit på alla sätt och vis.
Kram Marie

Helen sa...

Här kommer ett grattis dagen efter, hoppas att du hade en toppendag!

Sofia sa...

Stort grattis i efterskott!

Lotta sa...

Ett jättestort grattis till dig i efterskott... jasså, det är så att man blir vuxen först vid 30 - då har jag några månader kvar då...tills april nästa år!
Lotta

Camillas dagar sa...

Stort grattis på födelsedagen lite i efterskott! =)
KRAM!