tisdag, maj 19

Däckad..


Vissa har legat däckad av influensa men äntligen är jag på benen igen!
Att inte jobba på en hel vecka känns nästan lite konstigt, men bara nästan.
Det har varit lugnt och skönt i soffan även om jag stundvis fått på knäppen av sambon som tycker att jag rör mig alldeles för mkt när jag är sjuk.
Är man van att röra sig hela dagarna på jobbet är det riiktigt svårt att ligga stilla en hel vecka. Hur sjuk jag än må vara.=)
Men eftersom jag fyller år i morgon är det väl lika bra att bli frisk nu, inte sant?

12 kommentarer:

Camillas nya hem sa...

Klart du måste bli frisk, grattis i förskott! :)

Vilken fin bild! Det är så roligt att se hur nya generationen gör pelargonen mindre "tantig", den behöver inte stå i en vit, ful plastkruka á la 80-tal liksom. Mycket, MYCKET, snyggare som du gjort!

Milla sa...

Kul att höra ifrån dej igen!! Jag är också frisk igen efter en magsjuka. Usch, inget kul! Nu är jag lite rastlös och går och tänker att jag ska fixa med nåt hemma, men orken finns inte riktigt än. Ligger och ser på OC med tonårsdottern... Hemmet får vänta. Ha det så bra! Kram Milla

Hem och Lycka sa...

Ja, klart du måste bli frisk nu, krya på dig! Och grattis i förskott!

kram Mia

Veronica sa...

Grattis till dig!! Jag fyller också år imorgon men här är det inte jag som är sjuk, dottern på 3 år står för den biten=) Krya på dig. Fin blogg föresten.. kikar in lite då & då.

Vero sa...

Visst är det svårt att hålla sig still när man är sjuk, håller med dig där, även om man varvar ner en hel del.

Skönt att du är bättre.

Fröken Fräken sa...

Ja, inte är det lätt att ligga still när man är sjuk. Istället är det ju som att man får förstoringsglas på ögonen och ser än bättre allt man vill göra... tur att du börjat krya på dig nu då!!

Jag har haft rosa tapeter med värsta rosbukettsmönstret på hemma i mitt ungdomsrum. Det kan ju hända att jag överdoserade på rosa då och ännu inte återhämtat mig... Jag håller med, grönt är för alla! Eller så går jag tillbaka till mina kära vänner svart, beige och grått!!

Helen sa...

Vad jobbigt!Skönt att du mår bättre!

Grodmamman sa...

Skönt att du är bättre!
Stort grattis i förskott också!:)
Kram

HWITA DRÖMMAR sa...

Grattis i förskott! Skönt att du är bättre, Ha de gott! Kram M

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Fin pelargon i hink.. sommar :)
Hoppas du blir pigg snart.
Men visst är det svårt att vara stilla o vila. Jag kan tycka att det är när man är sjuk o är stilla, det är då massa nya ideer kommer.
Som man naturligtsvis inte kan vänta med. Man tar några alvedon o kör på till man stupar! Kanske inte så jättebra va?

Kram Jeanette

Signe 1 sa...

Congrats i förskott!!:-) Hoppas du mår bättre! Kram Sofia

Hemma hos Razzel sa...

Låg också pall förra veckan, inte av flunsan utan blodbrist. Hade syrran här som ryter så fort jag försöker göra något. Det är lite retande att när man sitter still känner man sig pigg men så fort man gör något känner man att det saknas en hel del energi.. Men nu börjar jag komma tillbaks igen -hoppas du känner likadant!