tisdag, juni 24

Mission Completed!

Nu är den på plats. Ögontavlan har legat i en papprulle flera månader utan att klaga. Idag fick den en ram från Ikea.
Mission comleted!!!
Glömde ta foto på HAMPEN-Matta i svart emn det får vi ta en annan dag.


Har saknat en plats för handdukar och torky! Tog tag i detta i dag. En kruka Rosor fick plats där också, härligt!



Sötaste tårtfatet följde snällt med hem. Längtar tills jag får baka tårta.
Sambon trodde inte sina ögon när han kom hem och såg denna stå på köksbordet. Han Sa: "Det var bland det fulaste jag sett. Det borde du veta vid det här laget, att jag inte gillar sånt där gammal skit."
Ja, vad svarar man lixom?
.. Ja det märks att du inte jobbar med vare sig kläder eller inredning älskling..


Muffinsburkar i olika stlekar. Perfekt!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej moster ;0) Grattis förresten! Vilka fina fynd du gjort, snyggt blev det med Kakaotavlan. VArt har du köpt affishen?

Svar: Jo sex Cockrar i varierande ålder, färg och kön. Vi är uppfödare sedan länge tillbaka. Men de lever alla som familjemedelmmar inne i huset med oss. Det är inte alla dagar inredningsintresset och hundintresset går ihop kan jag säga!

~Livet i byn

Ingrid sa...

Tack för tipset, då ska jag kolla där.

~Livet i byn (igen)

Sus sa...

Mohahahahahaha... Jag skrattar i hjäl mig åt Calles kommentar! Hehehehehe... Kan nästa se bilden framför mig, du stolt över ditt inköp och han kapar dig rakt av... Hehehehe...

Peppe gillade den inte heller så jag inser också att karlar har ingen smak!

Jag tycker att alltihopa var kanonfint!

Kramar Sus

Anonym sa...

jag håller med din sambo, det där hör hemma hos en 70 åring, annars så va allt jättefint. :)

Tjohalia sa...

Vilken fin fynd du har gjort, kram Sandra

Anonym sa...

Hej, Vilka fina burkar. Var har du köpt dem?

Anonym sa...

Vilket fint tårtfat. Var har du köpt det? Och kakaoplanchen är ju så fin. Jag har också en hängandes där hemma. Hälsningar Sandra