torsdag, juni 5

Grattis mina små kycklingar!!!!!

Känner mig plötsligt gammal.
Mina systerdöttrar tar studenten idag. STUDENTEN!!!
Hallå, vad hände? När blev de så stora?
Jag mins ju helt tydligt när vi kollade på Skurt på 3:an Marre och jag..
Eller när jag sjöng godnattvisor ur Alladin för Cissi ju..

Det är bara att inse fakta att nu är de stora!
Själv minns jag min egen student som om det vore igår trots att jag gick ut -98
Världens bästa dag, inga krav bara lycka och glädje!!!

Marre och Cissi hoppas ni får en superdag, önskar jag vore där!!!!!

PUSS OCH KRAM nu ska jag ut i solen!!

3 kommentarer:

Ida sa...

Ja det var verkligen en härlig dag....

Sus sa...

Ja vi hade rekordvarmast i landet i går i Örnsköldsvik! 32 grader i skuggan! =)
I dag blir det visst lika varmt och veckan har i övrigt varit varm och torr!

I går hade vi buffé här hemma med kycklingspett, kall grillad fläskfilé tunt skuren, rostbiff, potatissallad, pastasallad med pesto, frukter i alla de slag och nybakat bröd... Tårtan var en stor tårta med ett gulligt fotografi på tjejerna när de var ca 1-2 år och var uppe på Stöndarbränna!

Tjejerna drog sedan ut på fest och kom hem medans jag var vaken så kul måste de nog ha haft...

Ja jag fattar heller inte att de nu är stora! Marre fick en bil med 1 års försäkring i 1 år! Hon har fått fast jobb på heltid och skall flytta hemifrån!!!

JAg har blivit gamal!!! =) Hehehehehe

Kram Systra din som önskade att du var här!

Anonym sa...

Tack så mkt malin för presenten :) kram kram // Marre