söndag, maj 18

Sommarlektyr..


Jag ger mig, lika bra faktiskt!
Har alltid älskat läsning även om jag är lite av en periodare gällande böcker.
Plöjer 10 böcker på en vecka om jag är i gång men sen kan tiden ticka i väg och inte en bok kommer i min väg på ett halvår..
Stieg Larssons böcker har väl inte undgått någon eller?
Nu är det min tur. Har av många anledningar vägrat läsa hans böcker men nu ger jag upp. Lite i brist på annan sommarlektyr men också lite av nyfikenhet tänker jag nu börja. Jag hoppas verkligen att de är så bra som jag hört!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! du låter ju bokintresserad vill du vara med i en bokkedja/utbyte? det är inget oseriöst och inget spam, eller vad man säger, om du vill kan du skriva till mig i min blogg frokenadlig.blogspot.com så berättar jag mer!

//Johanna