tisdag, maj 27

Mallaco + Tradera = sant

Vad händer annars då månne?
Nja, jag har njutit i det underbara vädret och använt min nya cykel flitigt må man säga. Man får bra med benmuskler av detta cyklande..
Både bra och dåligt faktiskt..

Mina semesterveckor är klara och tyvärr blir det bara 2 veckor i sommar, vilket troligen innebär att jag inte kommer upp till norrland som tänkt. Annars ingen plan..Om vädret fortsätter så här bra så behöver jag knappt nån ledighet=)

Jag har annars passat på att rensa garderoben. Säljer för fulla muggar på Tradera och gud va skönt att bli av med kläder man inte använder. Köpte hela 4 par skor förra veckan och har gjort mig ett par rejäla klipp där ute. Tradera är en av mina bästa vänner..jag lovar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till vårt pocketutbyte!

Vi gör det bara för attt det är roligt!!

*Skicka en läst pocketbok/eller en bok du tycker verkar bra till den första personen på den bifogade listan.
Gör sedan om listan.

1. Ta bort namnet på första plats.
2. Flytta upp namnet och adressen som står på andra plats till första plats.
3. Skriv ditt eget namn och adress som nummer 2.

Det ska bara finnas två namn på listan samtidigt. Skcka den nya listan tillsammans med detyta brev till sex av dina vänner/bekanta som ill vara med och tycker om att läsa. Om det skall fungera bra så kolla gärna upp med den tilltänkta innan om hon/han vill och kan medverka.

OBS! Eftersom listan är separat kan du bara kopiera den här sidan och skicka ut den tillsammans med de nya listan.

Om du inte kan delta inom 2-14 dagar så meddela mig, person nr 2 på listan, av hänsyn till de andra som är med.

Du kan skicka boken i t.ex. en jiffypåse eller i en av postens frankerade påsar som finns att köpa på ex pressbyrån.
Du bör få 36 böcker! Det blir roligt att se var de kommer ifrån och vilka typer av böcker du blir presenterad för.

Det är sällan någon som hopar av så troligtvis kan du få 36 böcker till priset för en (den du skickar iväg)

Trevlig läsning!

vill du ha adresserna så kan du skicka ett mail till vkn_88@hotmail.com
Ha en trevlig dag!

Sus sa...

Din rackare kommer du inte upp och hälsar på?
Så ledsamt!
Kram Sus