onsdag, februari 20

Vilodag..



Om jag får byta med någon annan idag, gör jag gärna det..
Mina ben lider av en fruktansvärd träningsvärk, det är ofattbart hur dåligt tränad jag måste vara!!! Haha!!
Blev ingen prommis till jobbet, kände mig helt slut i kroppen och dessutom satt jag på inköp från kl 8, vilket är rätt tidigt i min värld!!
Såå fina höstjackor det kommer,gahhaaa vill ha nu!!
Sommarklänningar för denna säsong, gööörfina!!! Vill ha sol sol sol...

I morrn blir det Badminton med vännen K, hoppas jag kan röra mig bättre i morgon....

Nu blir det köttbullar...

4 kommentarer:

Sus sa...

Eh du go eller? Träningsvärk! Så klart du får träningsvärk efter ett pass på bodypump. Det får man om man så är tränad eller inte, och om man inte gått på ett tag! Hehehehe... Vill också gå på pump!

Minns du när du hängde med mig på ett pass i Jönköping? =)

Gott med köttbullar!

Kram Sus

Anonym sa...

Naaa, vet inte om jag vill byta med dig.. Däremot kan jag gärna sno åt mig ljusstaken där! haha
kram

Anonym sa...

åhh vilken fin ljusstake, var har du inhandlat den?

mvh fia

Malin sa...

FIA:
Den fina ljusstaken är från märket Cult Design.
Finns att köpa å både Josephsson/Duka och bland många blomsterbutiker.
Manchetterna går att byta ut efter säsong och dessa fina rosa är en vårnyhet.
kika in på www.miasonline.se eller www.cultdesign.se så ska du få se på fina grejer. Du lär inte bli besviken!
Jag är helt upp över öronen kär i dessa fina saker från CULT DESIGN.