lördag, november 3



Kofta -Soaked
Klänning - Kappahl
Strumbyxa - Lindex
Favvoskorna - Skoboo

Idag är det Lördag..
Och jag har jobbat som vanligt..
Vi hade sjukligt mkt att göra hela dan och tiden gick rätt snabbt faktiskt. Sitter här nu med en godispåse i högsta hugg och vet inte riktigt vad jag ska göra..
Min vän Marie tycker att jag ska ta på mig stassen och hänga me ut på stan, men jag vill ta en dusch, krypa ner i soffan och tugga Karra.
Hundrackarn måste rastas, det är typiskt nog min tur så..på me jackan och vantarna är väl det jag ska göra härnäst.

Har fyndat på Tradera.. världens godaste parym..THE ONE- Dolce Gabbana..
50 ml 249:- istället för 625:- som den kostar i butik..bra va?
Jag har gjort många fina fynd där må ni tro. Mest smink från Lancome..Juciy Tube

1 kommentar:

Sus sa...

Snyggt! Skulle också vilja ha!
Kram Sus