fredag, april 13

Ett år sedan exakt..

Ett helt år sedan testet visade plus. Ett år? Vart tog tiden vägen egentligen?


Minns att jag kände mig tjock från dag 1. Hade en helt smärtfri graviditet och ska inte klaga men att vara gravid var helt enkelt inte min grej. Trodde att det skulle vara lite mer rosa fluffiga moln. Nää, jag upplevde det aldrig.
Förlossningen var lika bra. 50 min sen var det klart. Snabb som tusan. En smärta alla kan hantera, men nä, det gör jag inte om.

Zoë är det absolut finaste och bästa vi gjort men nä, den kärlek jag har till henne kommer jag aldrig uppleva med någon annan. Jag lägger krutet på henne helt enkelt.

2 kommentarer:

Monia - mamma till Tuvalie sa...

sv: tack så mycket :)

Anna sa...

Vad roligt att du är tillbaka och grattis till lilla underverket om jag inte sagt det innan! :-) Kärleken till ett barn är helt klart det bästa man kan få uppleva och jag är så tacksam att jag får uppleva den kärleken gånger två. KRAM Anna