onsdag, maj 9




Men fatta, jag fick för mig att lämna Z hemma i går och SPRINGA Vårruset. Otränad.
Hur tänkte jag? Kroppen känns väldigt stel idag och det kaaanske beror på att stretchen uteblev?!
Att jag orkade springa hela vägen gjorde mig så glad att jag insåg att jag ska börja löpträna igen. Äntligen!
Och börja stretcha.




LCHF-update

Dag 10

Allt går som tåget. Magen är inte uppsvälld längre. Minskat ett par cm. Tappat 2 kg. Inga blodsockerfall. Mätt nöjd och glad hela dagarna. Tänker knappt på mat. Tänker aldrig på sötsaker.

VA? Ja, så kan det vara.
Än en gång, hur tänkte jag när jag trodde att detta med LCHF var nåt fuffens? Man måste läsa på och fatta vad det innebär innan man uttalar sig. Så är det ju med allt förstås.

Okunskap är den värsta sortens dumhet, sannerligen..



Inga kommentarer: